Dostępne formy płatności i wysyłki:

opcje dostawy

Podane ceny są cenami brutto. Wszystkie przesyłki umożliwiają opcję śledzenia przesyłki.

UWAGA! Standardowo każda przesyłka poza LISTEM POLECONYM jest UBEZPIECZONA.

List Polecony nieubezpieczony umożliwia wysyłkę produktów o wartości do 100 pln.

Termin dostarczenia przesyłek wynosi do 2 dni roboczych za wyjątkiem listu poleconego.

Odbiór osobisty możliwy jedynie w Salonie Jubilerskim "Teresa" w Krakowie na ul.Długiej 8.

Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia jednej lub kilku form płatności (dostępne formy płatności są wyświetlane podczas realizacji zamówienia, tuż przed jego ostatecznym potwierdzeniem).

 

Warunki wysyłki i odbioru osobistego:

Zakupiony przez Klienta towar zostaje wysłany:

1/ w dniu dokonania zamówienia, jeśli zamówienie zostanie zlecone w dzień roboczy do godz. 13:00 a formą płatności wybraną przez Klienta będzie Przelew online lub opcja "płatności za pobraniem" (jeśli jest dostępna w systemie);

2/ następnego dnia roboczego, następującego po dniu wpływu środków po godz. 13:00;

3/ odbiór osobisty zakupionej biżuterii następuje po mailowym powiadomieniu Klienta o skompletowaniu zamówienia.

Aby przesyłka dotarła do Państwa w kolejnym dniu roboczym (w przypadku mniejszych miejscowości ten termin może się wydłużyć) należy złożyć zlecenie:
dla opcji List Polecony, Ekspres 24, Kurier48, Kurier DPD do godz.13:00,
dla opcji Paczkomaty do godz. 10:30.
Są to graniczne godziny wpływu środków na konto firmy lub czas zadeklarowania wysyłki z opcją płatności "Za pobraniem".

 

Zasady zwrotów produktów:

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny. Warunkiem zwrotu towaru jest przesłanie drogą mailową stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrot towaru w stanie nieuszkodzonym, bez widocznych śladów użytkowania. Zlecenie zwrotu kosztów za zakupiony i zwrócony towar następuje do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez Firmę. Szczegóły znajdują się w Regulaminie sklepu (§4).

Zwrot towaru do siedziby Firmy odbywa się na koszt Klienta. Firma nie przyjmuje przesyłek wysłanych  z opcją "za pobraniem" -takie przesyłki zostaną zwrócone do nadawcy.